Середа, 18.09.2019, 17:03

Уманська спеціалізована школа №12

Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Чи потрібно вивчати іноземні мови з 1 класу
Всього відповідей: 615
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Рекомендації, якщо дитина гіперактивна

"Швидка допомога” під час роботи з гіперактивною дитиною

  • Відвернути увагу дитини від її капризів.

  • Запрпонувати вибір (іншу можливу на даний момент діяльність).

  • Поставити несподіване  запитання.

  • Відреагувати несподіваним для дитини чином (пожартувати, повторити дії дитини).

  • Не наказувати, а просити (але не підлещуватися).

  • Вислухати те, що хоче сказати дитина ( в іншому випадку вона вас не почує).

  • Автоматично, тими самими словами багаторазово повторювати своє прохання (нейтральним тоном).

  • Сфотографувати дитину чи підвести її до дзеркала в той момент, коли вона вередує..

  • Залишити в кімнаті одну, коли вередує (якщо це безпечно для її здоров’я).

  • Не наполягати на тому, щоб дитина вибачилася.

  • Не читати нотацій (дитина все одно їх не чує).

 

Профілактична робота з гіперактивним учнем

  • Заздалегідь домовлятися з дитиною про час гри, про тривалість відпочинку.

  • Про закінчення часу дитині повідомляє не дорослий, а заведений заздалегідь будильник, що сприятиме зниженню агресії дитини.

  • Виробити разом із дитиною систему заохочень і покарань за бажану і небажану поведінку.

  • Виробити і розташувати у зручному для дитини місці звіт (список) правил поведінки у класі, вдома, на вулиці. Коли вона порушить одне з правил, дорослий може мовчки вказати на її список (або конкретне правило).

  • Просити дитину вголос проговорювати ці правила.

  • Перед початком заняття обговоріть із дитиною, що б хотіла вона побажати сама собі при виконанні завдання, і уточніть, як це робитимете.

Форма входу
Календар
«  Вересень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Друзі сайту